Με GPS η αναζήτηση του καλαθιού του Άδωνι – Με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας απάντησαν οι αλυσίδες!!!

Η ανάγνωση της λίστας των προϊόντων αποκαλύπτει ότι η πλειονότητα των αλυσίδων έβαλε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και λιγότερο επώνυμα προϊόντα!!!

 
Δεκατρείς αλυσίδες σούπερ μάρκετ έδωσαν στη δημοσιότητα το δικό τους καλάθι αγορών στο οποίο συμμετέχουν περισσότερα από 51 προϊόντα με την αλυσίδα MarketIn να το «φορτώνει» με 97 προϊόντα.

Συμμετέχουν με αλφαβητική σειρά η ΑΒ Βασιλόπουλος, Γαλαξίας, e- fresh.gr, Discount Market, Κρητικός, Lild, Μασούτης, Market in, My Market, Σκλαβενίτης, SYNKA και Χαλκιαδάκης .

Τα εκατομμύρια των καταναλωτών από σήμερα το πρωί έχουν στη διάθεσή τους τη λίστα των προϊόντων όπως και τις τιμές.

Ωστόσο η αναζήτηση των ευκαιριών για τους καταναλωτές δεν θα είναι εύκολη διότι θα χρειαστούν και ένα GPS αγορών για το καλάθι του Άδωνι!!!

Οι «ξερές» ανακοινώσεις των αλυσίδων δείχνει ότι το προετοίμασαν βαριεστημένα και ως υποχρέωση, μετά την απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Οι διοικήσεις των σουπερ μάρκετ απέφυγαν την έκδοση δελτίων τύπου με περιεχόμενο απλές πληροφορίες για το καλάθι όπως είναι η συμμετοχή των προϊόντων ως προς τα επώνυμα και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας!!!

Η ανάγνωση της λίστας των προϊόντων αποκαλύπτει ότι η πλειονότητα των αλυσίδων έβαλε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και λιγότερο επώνυμα προϊόντα!!!

Το My Market έβαλε σε ποσοστό 80% επώνυμα προϊόντα και το υπόλοιπο ποσοστό 20% με προϊόντα PL.

Πάντως οι αλυσίδες δεν επιθυμούσαν να δώσουν μία ακόμη χρήσιμη πληροφορία προς το καταναλωτικό κοινό όπως η σύγκριση του καλαθιού της αλυσίδας με τα αντίστοιχα δικά της προϊόντα που έχει στο ράφι.

Οι καταναλωτές ως το «αφεντικό» της αγοράς είναι σπαζοκεφαλιά να βγάλει ένα ασφαλές συμπέρασμα τουλάχιστον για τις τιμές.

Πιθανότατα και οι εξειδικευμένες εταιρείες ερευνών στην αγορά τροφίμων δεν θα εμπλακούν αναζητώντας τη σύγκριση ανάμεσα στις αλυσίδες διότι όλες συμμετέχουν ως πελάτες τους.

Σε δύσκολες εποχές για τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις αλυσίδες που βλέπουν άνοδο του τζίρου αλλά πτώση στους όγκους πωλήσεων, οι εταιρείες ερευνών δεν θέλουν να δώσουν… πίκρα στους πελάτες τους.

Η ιδιωτική πρωτοβουλία που στέκεται αρκετά ψηλή στη συνείδηση των καταναλωτών δεν άδραξε τη ευκαιρία να ανέβει ακόμη πιο ψηλά σε βαθμολογία για τον τρόπο παρουσίασης του υποχρεωτικού καλαθιού του Άδωνι Γεωργιάδη.

Νίκος Θεοδωρόπουλος

Προσθέστε στους σελιδοδείκτες το μόνιμο σύνδεσμο.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.