Το πολιτιστικό, οικονομικό και κοινωνικό κόστος του τεμαχισμού και της απόσπασης των αρχαιοτήτων από τον σταθμό «Βενιζέλου» στο μετρό Θεσσαλονίκης επισημαίνουν οι τομεάρχες Πολιτισμού και Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, καταγγέλλοντας
«καπέλο» 42 εκατ. ευρώ στα έργα,
«από την καταστροφή των αρχαιοτήτων της Βενιζέλου»!!!
Σε κοινή τους δήλωση, ο Νίκος Παππάς, τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, η Σία Αναγνωστοπούλου, τομεάρχης Πολιτισμού, και οι Χρήστος Γιαννούλης, αναπλ. τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, και Πάνος Σκουρολιάκος, αναπλ. τομεάρχης Πολιτισμού, επισημαίνουν ότι Μητσοτάκης, Καραμανλής και Μενδώνη «καταστρέφουν την ακεραιότητα και την αυθεντικότητα ενός εντυπωσιακού μνημείου της πόλης, μοναδικού οπουδήποτε στον κόσμο.
Επιβαρύνουν με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ τους φορολογούμενους» και «εμπαίζουν τους Θεσσαλονικείς.
Το μετρό θα έπρεπε να λειτουργεί ήδη από τα τέλη του 2020.
Χωρίς νέες ανασκαφές, με τα αρχαία ακέραια, αυθεντικά, αμετακίνητα στη θέση τους, προκειμένου να ενταχθούν στην Παγκόσμια Κληρονομιά της UNESCO, όπως ζητούν οι κορυφαίοι επιστήμονες σε όλο τον κόσμο»!!!
Η κοινή δήλωση των τομεαρχών Πολιτισμού και Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
«”Καπέλο” 42 εκατ. ευρώ στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης από την καταστροφή των αρχαιοτήτων της Βενιζέλου, με ευθύνη των Μητσοτάκη, Καραμανλή, Μενδώνη»
Ο βάρβαρος τεμαχισμός και η απόσπαση των αρχαιοτήτων του σταθμού Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης κοστίζει πολιτιστικά, οικονομικά, κοινωνικά.Η επιλογή των Μητσοτάκη, Καραμανλή και Μενδώνη έχει εκτοξεύσει το κόστος κατασκευής του έργου στα ύψη, καθώς:
20 εκατ. ευρώ έχουν δοθεί ήδη στον ανάδοχο ως αποζημίωση για τον πρώτο χρόνο.
54 εκατ. ευρώ δίνονται, συμπληρωματικά, για αρχαιολογικές ανασκαφές και άλλες εργασίες για τη λύση του ξηλώματος των αρχαίων.
Η δήθεν «πανάκριβη» λύση του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που προέβλεπε και το μετρό στην ώρα του και τα αρχαία στη θέση τους, δεν υπερέβαινε τα 32 εκατ. ευρώ.
Το «καπέλο», δηλαδή, στα έργα ανέρχεται ως τώρα στα 42 εκατ. ευρώ και έπεται συνέχεια.
Μητσοτάκης, Καραμανλής και Μενδώνη συνεχίζουν το «έγκλημα».
Καταστρέφουν την ακεραιότητα και την αυθεντικότητα ενός εντυπωσιακού μνημείου της πόλης, μοναδικού οπουδήποτε στον κόσμο.
Επιβαρύνουν με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ τους φορολογούμενους.
Εμπαίζουν τους Θεσσαλονικείς. Το μετρό θα έπρεπε να λειτουργεί ήδη από τα τέλη του 2020. Χωρίς νέες ανασκαφές, με τα αρχαία ακέραια, αυθεντικά, αμετακίνητα στη θέση τους, προκειμένου να ενταχθούν στην Παγκόσμια Κληρονομιά της UNESCO, όπως ζητούν οι κορυφαίοι επιστήμονες σε όλο τον κόσμο.